środa, 16 listopada 2016

Wielki powrót !



           Wracam -> Nowa ja ! 

      Witajcie kochane :)
 Teraz już na poważnie wracam do pisanie,koniec z dodawanie wpisów raz w miesiącu i to jeszcze takich "bez szału",  wpisy na blogu będę starała się dodawać raz w tygodniu. Planuję zmienić tematykę , ponieważ chyba dorosłam, stałam się silniejsza, nie wstydzę się mówić o swoich uczuciach. Przez ostatnie kilka miesięcy moja życie zmieniło, dość mocno. Przez te wszystkie wydarzenia, które miały miejsce w moim życiu i o których  teraz będę pisać , zmianami nastawienie do życia, do ludzi. Zawsze wszyscy, i wszystko było ważniejsze ode mnie , teraz to się zmieniło , mam nadzieję że dobrze na tym wyjdę i wreszcie będę szczęśliwa. Dopiero mając 22 lata zrozumiałam, że choćbym stawała na rzęsach to i tak nigdy nie będę idealna dla wszystkich. Pamiętacie słowa dziewczyn ze SzpaRAPu      ( https://www.youtube.com/watch?v=oIx44T54Pjc) "włosy za cienkie, twarz za ponura", nie ma ludzi idealnych i my też nie musimy być idealne. Mamy żyć tak, i robić takie rzeczy w swoim życiu, dzięki którym uśmiech na naszej twarzy będzie szczery, a nie przez łzy, smutek. Zasypiając będziemy myśleć, że kurcze to był cudowny dzień.  
                                                                            Ja!
 Ja jestem najważniejsza ! Ktoś by powiedział teraz, że jestem egoistką, ale kto nie nim obecnie nie jest:) Nikt nie będzie o Was dbał jak sami o siebie nie zawalczycie. Kiedyś pewna mądra osoba mi powiedziała "CZY SĄDZISZ, ŻE ŚWIAT SIĘ ZAWALI JAK CIEBIE ZABRANIE ?". Nie zawali się będzie trwał nadal, ludzie będę żyli jak zawsze , będą zajmować się dalej swoimi sprawami, a twoje miejsce zajmie ktoś inny." egoizm w psychologii – pojęcie, które zakłada, że działania jednostki są motywowane wyłącznie jej własnym interesem". Kiedyś byłam typem osoby, która dbała o każdego, nawet o osobę która tej pomocy nie chciała , krzywdziła mnie i nie szanowała, teraz wiem, że ta osoba nigdy nie pomyślała o mnie, o to czy ja potrzebuję czegoś , czy ja o czymś marzę. Więc kochane myślcie o sobie .



Ludzie!
Dbaj o tych na których możesz zawsze liczyć . Rodzina , najbliższa przyjaciółka, czy koleżanka ze szkolnej ławki. Pamiętaj o tym , że jeśli ty możesz na nią liczyć to należy to odwzajemnić. Bo czasem nawet wysłuchanie kogoś da tej osobie więcej, niż dialog, rozmowa. Teraz pewnie ktoś by powiedział że sobie zaprzeczam, bo tu egoizm , a tu pomoc. Należy dbać o najbliższych , zwykłe małe gesty...czasem mają magiczną moc . 
Stare, ale jakże mądre przysłowie mówi "Jaką łyżką dają , taką oddają " nowoczesnej formie"Karma wraca" .                                                                                                                                                                                                                 Mam nadzieję, że NOWA JA spodobała wam się ?Do kolejnego !                             P. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz