czwartek, 17 grudnia 2015

               Ooo szok! To mój pierwszy wpis na blogu :D !!!

Pewnie powinnam zacząć o tego, że mam na imię Paulina mam 21 lat. Jestem studentkom drugiego roku Administracji, pracuję i robię kilkanaście innych różnych szalonych rzeczy , ponieważ uwielbiam czuć zmęczenia i dawać z siebie 100%.

Znajdziecie  tu sporo zdjęć makijaży, kosmetyków , garść recenzji, , ale nie tylko.... Mam w planach dzielić się z Wami tym , czym żyję ,co wywołuje u mnie uśmiech  ale i doprowadza do smutku... 

Dlaczego mój blog nazywa się  "MALINKA-PAULINKA ":
*mam na imię Paulina , dużo osób mówi Paula, dużo też Paulinka :*
*fajnie to brzmi ,
* lubię ten owoc,
*kiedyś ktoś tak do mnie mówił ,
*podoba mi się to.
  
 Mam nadzieję ,że będę miała dostarczającą ilość motywacji, aby systematycznie dodawać wpisy  :)
                          ..    Do kolejnego wpisu ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz