środa, 23 grudnia 2015

Ulubieńcy kosmetyczni listopada :)

1.kredka matowa do ust Golden Rose -świetna, utrzymuje się na ustach do 6h, jest fajnie  wykończona, usta są dobrze  na pigmentowane , nie wysusza ust  , ja mam ten odcień 10 i wygląda cudownie do zwykłego make-up . Sądzę , że kupię jeszcze czerwoną i jakiś kolorek nude , ponieważ są świetne :) 
 cena ok 10zł. 
2.
Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette-
dla mnie najważniejsze jest szybka i dobra aplikacja cienia na powiece, ponieważ z reguły kobiety wolą pospać te 3 minuty dużej rano ,niż o 3 minuty dużej nakładać cień. Ja do makijażu dziennego używam tylko pierwszych 4 odcieni , a jeżeli chce uzyskać efekt smoky eyes to używam wszystkich. Cienie nie rolują się , troszkę się obsypują ale dla mnie to nie jest jakiś większy problem . Są idealnie na pigmentowane , w porównaniu do paletki ceni z Revolution to Catrice  uzyskują 9/10 , a Revolution 5/10 . Polecam najserdeczniej cena ok, 17zł :) 



3.REVLON COLORSTAY PODKŁAD CERA TŁUSTA 180


  • Nowy, wzbogacony podkład REVLON ColorStay z kompleksem SoftFlex – jak zawsze trwały i doskonale kryjący, teraz również lekki i delikatny.Na początku miałąm mieszane uczucia co do tego podkładu, ponieważ trochę zapychał moją cerę i musiałam go zmywać żelem peelingującym . Lecz po tygodniu używana stwierdzam że jest na drugim miejscu moich ulubionych podkładów . Cena internetowa to 26 zł to jak na podkład jest ok :)

  • https://paatal.pl/product-pol-7715-Revlon-ColorStay-180-Sand-Beige-Podklad-do-cery-normalnej-i-suchej-30ml.html


4.Peeling enzymatyczny z Liren (niestety próbka)- ABSOLUTNY HIT !!! Jak dla mnie produkt bardzo fajny, ogólnie dostępny,  Moim zdaniem wydajny i oprócz tego , że fajnie oczyszcza twarz to nadaje teaki lekki ,przyjemny poziom nawilżenia . Uwielbiam . Dostępny w Biedronce próbka cena. 1,99 zł .
Do następnego 
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz