niedziela, 3 stycznia 2016

              

              Co warto kupić w AVON ??


Witam . Pragnę Wam przestawi Top 5 produktów Avon, które warto kupić , ponieważ ich cena jest adekwatna do jakości produktu. Nie wyobrażam sobie życia bez perełek brązujących , czy maseczki błotnej. 
Świetne kosmetyki w rozsądnej cenie !!!

1.Poczwórne cienie do powiek-absolutny hicior , cienie które używam odkąd pojawiły się w Avon, są świetnie.
Moja przyjaciółka, która byłą kompletnym laikiem makijażowym nauczyła się dzięki tej paletce malować pięknie oczy.
Cienie się utrzymują cały dzień , nie odbijają , nie zwiją na powiece. Są bardzo dobrze na pigmentowane.
c.ok 24zł/paletka    
2.Perełki brązujące -niezniszczalne , każdy kto je miał wie o czym mówię, wystarczają na 24 miesiące przy codziennym stosowaniu. Nadają piękny lekko brązowy, rozświetlający efekt.
c.ok 29zł na promocji c.20zł  
3.Tusz do rzęs -świetna wydłużająca formuła , która unosi i wydłuża nawet najkrótsze i najbardziej płaskie rzęsy. Fajna szczoteczka, jedyny minus zbyt szybko zasycha .
c.18zł
 4. Maseczki do twarzy -maseczki, które są w Avon odkąd pamiętam , bardzo fajna sprawa .Ja osobiście najbardziej lubię tą błotną,ale pozostałe dają radę .
Pojemność 75 ml. Przyjemna aplikacja, łatwe do zmycia . 
c.9,99zł 

5.żelowa kredka do oczu Avon -świetna do aplikowania , stworzysz nią idealną kreskę , poprzez żelową konsystencję utrzymuje się przez cały dzień .
Dostępna w kolorze brązowym i czarnym.
c.14,99zł 





Do kolejnego !!
P.

12 komentarzy:

  1. Cienie i tusz z chęcią bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie tusz do rzęs :) Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  3. co powiesz na wspólną obserwację? jeśli się zgadzasz to wpadnij do mnie i daj znać :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kredki do oczu z Avonu i wode rozana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuleczki bronzujace na kilka lat 😊 o cieniach tez slyszalam. Reszty nie znam. Zapraszam do mnie na pewno znajdziesz ciekawe posty bo tematykę mamy podobna ;*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy tych kosmetyków, ale cienie wyglądają bardzo ładnie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuleczki brazujace wygladaja ciekawie! Już dawno nie kupowałam niczego z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie kupowałam w Avonie, jedynie dostaję coś od siostry:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. perełki brązujące są również moim faworytem <3
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń