środa, 20 stycznia 2016

Jak przetrwać sesję studencką i nie zwariować ???

Witajcie kochana:)  Nie mogę patrzeć na ten zielony kolor czcionki ...jest straszny?? Nie, nie jest zły tylko ja nie znoszę zieleni, pomarańczy i żółci , te kolory doprowadzają mnie do szału !!!
Ale dlaczego zielony ?? 
* zielony jest kolorem nadziej.

Nadzieja to słowo używane podczas sesji najczęściej (np. mam nadzieję, że jakimś cudem jest 3 na tej karteczce) , jeszcze jest marzę (np.marzę o tym, aby dał coś tak łatwego , chociaż wszystko jest dla mnie trudne , ale coś tak łatwego abym dostałam upragnione 3 ):D 


Studia są straszne, ale też i bardzo fajne:)
Może zacznę od tych pozytywnych :
1. Poznałam wiele fantastycznych osób !!!
2. Nauczyłam się korzystać z bile-tomatów w miejskich  
3. Stałam się oszczędniejsza
Tyle ??

O negatywnych może innym razem ?




Ale jak przetrwać ten cudowny okres intensywnego pisania ściąg, nauki, kserówek?
1. Nie poddawaj się !!! masz pierwszy termin , nie zdasz to masz drugi , a jak zrobili drugi to i trzeci też zrobią 
2.Pij dużo . najlepszej wody , herbaty i zdrowo się odżywiaj , Ty jesteś najważniejsza - Nauka nie zając nie ucieknie 
3. Zakładaj ubrania w których się dobrze czujesz Jak będziesz dobrze wyglądać , to będziesz się lepiej czuć !! "Co nie dopowiesz to do wyglądasz "
4. Pamiętaj nie jesteś kserem , że musisz kopiować na egzaminie to co ktoś kiedyś napisał lub powiedział , Gdy czegoś zapomnisz to "Użyj intuicji lub siódmego zmysłu "
5. Udawaj inteligentkom , ja tak zaliczyłam egzamin z logiki :D 


Powodzenia !!! Pamiętaj to Ty jesteś Panem sytuacji :) 
Do Następnego :)

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Zapraszam http://www.lisabella-ela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Zapraszam http://www.lisabella-ela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń