niedziela, 3 stycznia 2016

         Recenzja Sylwestra w Krakowie 
Witajcie :) Nie wiem czy mogę tak nazwać tytuł postu, ale pragnę Wam przedstawić , przybliżyć jak wygląda sylwester od strony organizacyjnej w danym mieście.




  Miasto Kraków  wraz z kanałem telewizyjnym TVN zorganizowało imprezę Sylwestrową z wieloma fantastycznymi polskimi  gwiazdami. 
To co widzimy w ekranie odbiega od rzeczywistości , byłam zszokowana jak dużo osób pracuję i sprawia , że dana impreza jest naprawdę bezpieczna . Rynek miasta , czyli miejsce gdzie byłam scena , był nieogrodzony stalowym ogrodzeniem , bramkami. Przy każdym wejściu stał ochroniarz , który sprawdzał czy dana osoba nie wnoś  czegoś niebezpiecznego , boczne uliczki rynku były również chronione przed wjazdem samochodów .  
Początkowo ze znajomymi w planach było "zwiedzanie klubów", lecz większość z nich byłą przepełniona , Chciałam wyglądać efektownie , lecz to nie był dobry pomysł, ponieważ założyłam grube rajstopy , tunikę i wysokie obcasy oraz kurtkę i szal , temperatura była bardzo minusowa i do teraz mam dreszcze zimna. 




Nie wiem , czy będę obiektywna w swojej wypowiedzi, ponieważ bardzo lubię miasto Kraków,.Wiem,że to kiedyś będzie moje miejsce na ziemi i nie tylko dla tego że sklep Ikea jest tak kolosalny!!!  

Ja z moimi znajomymi bawiłam się świetnie i polecam taki rodzaj imprezy sylwestrowej tylko ubierzcie się ciepło  !!!

15 komentarzy:

  1. ja akurat nie przepadam za takimi imprezami typu Krk, Katowice, wolę w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie wiem czy mi przypadlo by do gustu taka wielka oficjalna impreza. Wole raczej z gronem wlasnych znajomych. :)
    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś wybiore sie na taki sylwester :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. JA bym chciała w przyszłym roku się wybrać na takiego sylwestra! Szczęśliwego Nowego Roku
    http://tornadomysli.blogspot.com/2016/01/jak-to-jest-z-tymi-postanowieniami.html + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja :)
    JA bym chciała w przyszłym roku się wybrać na takiego sylwestra! Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja <3 Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za kom :) Zapraszam do obs :)
      Twój blog już obs :)

      Usuń
  7. ja niestety byłam tylko po tej drugiej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widziałam fajerwerki w telewizji, bo sylwestra spedzilam w lozku..

    Mój blog
    Mój fanpage
    rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i polubiłam :) Dziękuję za kom i zapraszam do obs :)

      Usuń